Statek piracki






Dopiero co urodziny miala córa, a tu jutro syn kończy 9 lat. Skoro jej zrobiłam tort niespodziankę to i jemu musiałam zrobić takową ;)

Barbie raczej by mi nie wybaczył, więc zrobiłam mu tort w ksztalcie statku pirackiego.

Poniewaz pieczenie biszkoptow idealnych to dla mnie wyższa szkoła jazdy, kupiłam paczkę gotowych biszkoptow na tort. Z kremem tez poszłam na łatwiznę, ale tylko dlatego, ze jeszcze nie znalazlam idealnego przepisu. Oczywiscie mozna tu spokojnie stosowac swoje przepisy :)


Biszkopty tortowe okrągłe
krem
posypka orzechowa
rurki

ozdoby:
patyczki do szaszłyków (długie)
kartka
figurki z lego


Biszkopty przekrawamy na pół.







Każdą połówkę delikatnie ścinamy na zaokrągleniu (tak by łajba stała) Połówki przekładamy kremem.








Całosc również przesmarowalam kremem i obsypałam posypką orzechową. Tu oczywiście można się bawić dowolnie. W pierwszej wersji chcialam ciasto polać polewą czekoladową i nadac burcie kształt desek, ale z czasem krucho, więc poszłam na łatwiznę. Na końcu robimy burty z rurek, wciskamy rurki po bokach (można potem powsadzać tam świeczki ;) ), wycinamy z kartki żagle i nadziewamy je na patyczki. Wciskamy je w tort i statek właściwie gotowy. Jeszcze tylko kilka figurek i można świętować ;)



(zdjęcia i pomysł pochodzi ze strony http://familyfun.go.com/)

























Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty