Zupa jarzynowa inaczej


Sama nie wiedziałam co dziś na obiad zrobić. Potrzebowałam czegoś smacznego i szybkiego.

Rozejrzałam się po kuchni. Znalazlam paprykę, pomidory i cukinię.

Więc zabrałam sie do roboty.

Składniki:

2 niewielkie cukinie
2 czerwone papryki
cebula
kilka ząbkow czosnku
4 pomidory
2 kostki knorra
pierś z kurczaka (podwojna, bo mi wyszło calkiem sporo zupy ;) )


Cebulę pokroilam, czosnek przekroiłam na połówki i podsmażyłam na niewielkiej ilości oliwy z oliwek. Czosnek wyjęłam z garnka (smażylam w garnku) kiedy cebula byla szklista.

Do cebuli wrzuciła pozostałe warzywa pokrojone w sporą kostkę (pomidory wczesniej sparzyłam i pozbawiłam skórki - można dać z puszki). Wszystko razem dusiłam.

W garnku obok zagotowałam wodę z kostkami knorra i wrzuciłam do tego pierś z kurczaka. Kiedy pierś byla ugotowana, wyjęłam ją, bulion wlałam do warzyw i gotowałam to przez ok 15 min jeszcze.

W międzyczasie mięso pokroiłam w kostkę.

Warzywa w bulionie zmiksowalam, doprawilam do smaku sola i papryką w proszku. Wrzuciłam pokrojoną pierś z kurczaka i już po 30 min pałaszowalam pyszną zupkę.


:)

Komentarze

Popularne posty