Pikantna zupa (wariacja pomidorowa)


Znalazłam przepis wczoraj na forum gazety.
Zdjęcie mnie urzekło, składniki też i dziś już ją jemy :)


Skladniki:

ok 450 g chudej wolowiny, pokrojonej w kostkę
2 x 400 g puszki pomidorów, zmiksowane blenderem
1 duza cebula, pokrojona w osemki
3 zabki czosnku, drobno posiekane
1 średnia cukinia, pokrojona w półplasterki
łyżeczka suszone chilli (ja dalam 1 całą papryczkę suszoną)
duuuzo słodkiej papryki (w proszku)
tymianek, majeranek (z wyczuciem)
sól, pieprz

Zagotować 1,2l wody i wrzucic wołowinę pokrojoną w kostki. Gotować ok. 40 min. Dodać cebulę, czosnek, chilli, słodką paprykę, sól i pieprz. Gotować ok. 20 min. Dodać pomidory. Po ok. 20 min dodać cukinię, majeranek i tymianek. Doprawić do smaku.

Zupka jest pyszna i pikantna. Na stałe wrzucam ją w nasze menu :)

Komentarze

  1. o jak to mi smacznie brzmi!!! a myslisz, ze z jakims innym rodzajem miesa tez by smakowalo? bo ja za wolowina nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że spokojnie mozna uzyć innego mięsa.
    Wtedy można skrócić podane czasy o ok 10min.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty