Zupa-krem z pieczarek


W drugiej fazie diety (PW) można wzbogacić zupę dodając włoszczyznę.
Zamiast kostek knorra mozna spokojnie dac mięso. Ja jednak chciałam uzyskać grzybowy smak - stąd kostki.

0,5 kg pieczarek
kostka knorr grzybowa (ilość zależna od ilości wody w garnku)
cebula
przyprawy
jogurt naturalny

Pieczarki obieramy, kroimy w dość grube talarki. Cebulę kroimy w piórka. Całość zalewamy wodą, dodajemy kostki rosołowe (ja dałam grzybową i cielęcą). Gotujemy. W trakcie mozna dosolić - jeśli jest taka konieczność oraz dosypać pieprzu.

Kiedy pieczarki sa już miękkie, odcedzamy je i miksujemy (razem z cebulą) na papkę. Papkę spowrotem dodajemy do wywaru. Jesli trzeba - doprawiamy i chwilę jeszcze gotujemy.

Rodzince w osobnym garnku dogotowałam ziemniaki pokrojone w kostkę i podalam im zupę z kartoflami :) (p. zdj)

Na koniec zabielamy zupę jogurtem (na talerzu)

Komentarze

Popularne posty