Zupa gulaszowa


Mąz kupił wołowinę i jakoś nie miałam weny co z nią zrobić. W końcu wymyśliłam zupę gulaszową. Niestety gotowała się dłuuuugo - ze względu na wołowinę, bo ta strasznie twarda sie okazała, ale warto było czekać. Zupka pierwsza klasa :)

700g wołowiny - pokrojonej w kostkę
2 czerwone papryki
ok. 300g pieczarek - pokrojone w talarki
cebula średniej wielkości - pokrojona w drobną kostkę
3 ząbki czosnku - poszatkowane
grzybowe kostki knorra
przecier pomidorowy

Wołowinę pokrojoną w kostki podsmażylam na minimalnej ilości oliwy razem z cebulą i czosnkiem, zalałam wodą, wrzuciłam kostki grzybowe, przyprawilam solą i pieprzem, i gotowałam aż mięso będzie prawie miękkie.
Potem dodalam pieczarki i paprykę i gotowałam aż warzywa zmiękły, dodałam przecieru pomidorowego, ostrej papryki do smaku... a potem najprzyjemniejsza część, czyli konsumpcja ;)

Smacznego.

Komentarze

Popularne posty